Huoltopalvelu


JOS TUOTE KAIPAA HUOLTOA

Maahantuomillamme tuotteilla on 2 vuoden takuu yleisten takuuehtojen (Kodinteknikka-alan markkinoinnin takuusuositus MTS-2002) mukaisesti, poissulkien akut, paristot ja vastaavat sekä normaalit kuluvat osat (levysoittimien vetohihnat, neulat tms.)

Tuote voidaan toimittaa takuuhuoltoon jälleenmyyjiemme kautta tai lähettää se suoraan meille. Huoltolähetyksessä tulee olla mukana ostokuitti sekä asiallinen vikaseloste. Vika ja sen ilmeneminen tulee kuvata mahdollisimman tarkkaan. Vikakuvauksessa tulee mainita myös muut laitteet, joihin huoltoon lähetettävä laite on kytkettynä. Emme käsittele huoltolaitteita, joiden vikakuvaus on "rikki" tai "ei pelitä".

Tuote tulee olla pakattu asianmukaisesti, mielellään alkuperäisessä pakkauksessa pehmukkeineen valmistajan ohjeiden mukaisesti, jotta tuote tulee ehjänä perille. Emme vastaa tähän liittyvistä mahdollisista kuljetusvauriosta.

Erityisesti levysoittimien huolellinen pakkaus on ehdottoman tärkeää! Kaikki irtoavat osat on irroitettava!

Jos epäröit pakkausta, ole yhteydessä ohjeita varten: parempi kysyä etukäteen kuin selvitellä kuljetusvaurioita jälkikäteen.

Takuuhuoltolähetykset tulee toimittaa huoltoomme Postin kautta. Emme vastaanota muiden rahdinkuljettajien kautta lähetettyjä lähetyksiä, jos niitä ei ole valmiiksi maksettu.

Pyydämme ystävällisesti teitä täyttämään ja lähettämään oheisen Saapuva Huoltotyö -lomakkeen meille. Saatte lomakkeen käsiteltyämme tarkemmat toimintaohjeet sekä RMA lähetyslupanumeron. Maksamme rahdin vain niistä lähetyksistä, joiden osalta lomake on toimitettu meille.

Toivomme, että testaatte tuotteen ensin huolellisesti mahdollisuuksienne mukaan. Tällä pyritään välttämään turha huoltokäynti. Mahdollinen vika voi olla esim. kaapeleissa, kontakteissa, kytkennöissä tai muissa järjestelmänne laitteissa. Erityisesti  tämä koskee tuotteita, jotka on tarkoitettu toimimaan tietokoneen, WiFin, TV:n, kotiteatterin yms. kanssa: niissä hyvin usein ei ole vikaa, vaan ongelma on asetuksissa, muissa laitteissa jne.

Huomaa, että käytännössä kaikkien laitteiden takuuehtojen mukaan laitteen fyysinen avaaminen (esim. kotelon ruuveja avaamalla) päättää takuun ja kuluttajansuojalain mukaisen virhevastuun voimassaolon.

Turhista huoltokäynneistä veloitamme 50 euron tarkistusmaksun sekä edestakaiset lähetyskustannukset.

Jos viankuvauksen mukaista vikaa ei huollon testauksessa pystytä toteamaan, on kyse turhasta huoltokäynnistä.


Lisätietoja huolloista: huolto@ah-hifisystems.fi


SAAPUVA HUOLTOTYÖ TÄYTTÖLOMAKE



Lähettäjän tiedot

Nimi*
Osoite*
Postinumero*
Kaupunki*
Puhelinnumero*
Sähköpostiosoite*

Huoltoon lähetettävä tuote

Tuotteen nimi ja malli*
Ostopaikka*
Ostopäivä*
Tuotteen vikakuvaus